Good update.

Superbra uppdatering känner jag. Härligt.
Jaja, tänker faktiskt skylla på att min helg har varit kaos. Ingen rolig helg alls, men skriver inte ut allting på internet som vissa andra gör haha :) Ni som vet, ja ni vet om det.
Har inte gjort så mycket den här veckan, i måndags var jag med Robin och Robin, i tisdags var jag med dem igen, igår (onsdag) så var jag med dem i Vänge på ug och sen åkte jag in med 9 bussen till stan, träffade Elin och Jonte och var med dem resten av kvällen :) Åkte hem med tolv bussen och gick och la mig när jag kom hem, helt slut.


Idag vaknade jag med illamående och halsont.. men pallade faktiskt upp och hann med tidiga bussen till skolan.
Sweet. Va i skolan under dagen sen åkte jag ett tag efter lunch, (bara lektion på förmiddagen idag), åkte till Elin, käkade lunch, var ute och gick i 1 timme, förbi solariet och sola sen så tillbaka upp till Elin, fixa sig lite och sen in till stan. Vi käkade middag på Jalla, kebabpizza ♥ Pratade och hade mys, åkte och kollade på innebandy träningen sen också, på måndag ska vi fasen vara med!! Orkade inte ta med kläder idag (a). Efter det köpte jag med mig lite lösgodis och en till tändare (tappar ju alltid bort mina..) och åkte hem sen! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0